tirsdag 25. august 2015

Ny giveaway! Vinn lekre glass og krukker fra Iittala!

Sponset innlegg
Som jeg skrev i innlegget på fredag skulle jeg prøve å få til en giveaway med Iittala, og det fikk jeg!

En av dere fantastiske lesere, får derfor muligheten for å vinne 4 flotte glass og 2 lekre glasskrukker i to ulike størrelser, siste nytt i Kastehelmi-serien. Verdien på premien er kr. 906,-.

Du bestemmer selv fargen på glassene og krukkene. Serien kommer i fire flotte farger. Klar, mørk grå, lysblå og ørken.


Konkurransereglene er enkle:
  • Skriv i en kommentar hvilken farge du ønsker deg, da er du med i konkurransen!
  • 10 ekstra lodd for å dele konkurransen
(Klikk "Liker" under innlegget, eller del konkurransen på andre måter på blogg, Facebook, Instagram eller lignende. (10 lodd per gang du deler). Del på Instagram med #vakreiittala og @franciskasvakreverden.

Skriv i en kommentar hvor mange lodd du tar. Husk å legge igjen mailadressen din hvis du er anonym.

Trekning 24. september!

Konkurransen arrangeres i samarbeid med Vakre Hjem og Interiør. Klikk HER for å doble vinnersjansene dine!

Kastehelmi betyr duggdråpe på finsk og serien er en av Iittalas mest populære. Kolleksjonen består av tallerkener, skåler, lyslykter i flere farger i tillegg til det kjente kastehelmi kakefatet på stett. Nå utvides serien med drikkeglass og praktiske krukker.

Krukkene kan brukes til mye forskjellig. De er flotte å ha stående fremme på kjøkkenbenken med kaffe eller te, nøtter eller lignende. Den minste krukken bruker jeg som smørkrukke. Lokket har silikonring og slutter helt tett, den er derfor perfekt til smør. Hyggelig å ha noe fint å sette frem. 

Jeg liker også å bruke krukkene til servering, på grunn av duggdråpene på siden av krukkene ser maten ekstra fersk og delikat ut.

De er også fine å bruke til urter eller planter. 




18 kommentarer:

  1. Prøver igjen då kommentaren min bare forsvant!!

    Ønsker meg disse i ein kombinasjon av klart glass og grå, det er så lekkert i sammen!! :)
    Hadde vært perfekt siden eg har bursdag i september - krysser fingre og tær!!

    Eg tar 10 lodd, deler den på facebook no! :)

    SvarSlett
  2. Juhu! 😄 lekkert sett!! Skulle jeg være så heldig så ønsker jeg klar og mørk grå i kombo, evt bare mørk grå. 😊
    Jeg deler på face og insta, så tar 20 lodd. 😄 takk.

    SvarSlett
  3. Klar . Fantastisk kjekt vist eg var den heldige :)! Ti lodd deler p Facebook

    SvarSlett
  4. Ønsker meg lys blå.
    Ha ein fin høst.

    SvarSlett
  5. Jeg deler på fb og instagram 😊 Blir jeg den heldige vinner, ønsker jeg gaven i klart glass 💐

    SvarSlett
  6. Jeg deler på fb og instagram 😊 Blir jeg den heldige vinner, ønsker jeg gaven i klart glass 💐

    SvarSlett
  7. Jeg deler på fb og instagram �� Blir jeg den heldige vinner, ønsker jeg gaven i klart glass ��

    SvarSlett
  8. Jeg deler på fb og instagram �� Blir jeg den heldige vinner, ønsker jeg gaven i klart glass ��

    SvarSlett
  9. Jeg deler på fb og instagram �� Blir jeg den heldige vinner, ønsker jeg gaven i klart glass ��

    SvarSlett
  10. Jeg ønsker meg serien i mørk grå <3

    Har delt konkurransen på Instagram (heter @alhavn der).

    Har 11 lodd.

    - alhavnvik@hotmail.com :)

    SvarSlett
  11. Liker, og ønsker meg veldig :-) nyyyydelige :-) :-)

    SvarSlett
  12. De blå har en helt nydelig farve :) deler på twitter og fb, så jeg trekker 20 lodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  13. Jeg er med! Ønsker i fargen "klar".
    Deltar med 10/11 lodd (Kommentar + Deling på Facebook).

    SvarSlett
  14. De blå er jo helt nydelige <3
    Har delt på Facebook og Google+, og deltar med 11 lodd :)
    Mvh Siv (sivojento(at)Hotmail.com)

    SvarSlett
  15. Hei.Ønsker gjerne grå 😍
    Har likt og delt.
    God høst
    gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  16. Ønsker mørk grå, nydelige! Deler og liker. 10/11 lodd.. God helg 👍😀
    -Monica 😊

    SvarSlett
  17. Hei! Om jeg er heldig og vinner, ønsker jeg de klare. :)
    Har delt på min blogg.
    Ha en fin høstdag! :)

    SvarSlett
  18. Hei. Jeg ønsker de klare, jeg har 1 lodd :)
    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...