fredag 4. juli 2014

Fantastiske Suite Sistina i Roma!

Vi har akkurat vært i Roma og vi hadde en helt fantastisk tur. Vi bodde på et av de fineste og mest spesielle stedene jeg noen gang har bodd. Suite Sistinas Royal Suite.

Suiten er noe helt for seg selv. Den ligger sentralt til rett ved Piazza del Popolo og Spansketrappen, i en pittoresk sidegate.

Utsikt fra suiten


Suiten består av tre store rom. Et stort oppholdsrom i lekkert design med stor myk loungesofa, en liten kaffebar, tv og spisebord.


Suiten er kåret til en av Europas mest sexy og det skjønner vi godt. Dette møtte oss da vi ankom som en liten snack. Og bare se sengen under! :-)


Soverommet har en stor rund seng med en fantasisk roterende krystalllysekrone, som gir en helt spesiell stemning og lys, og egen del med walk-in-closet og sminkebord. Ved sengen er det også eget surround lydsystem som spiller akkurat den musikken man liker best.

Eget spa er heller ingen dårlig ide, herlig stort boblebad som er perfekt å synke ned i etter en lang dag i Romas gater. Ved siden av spabadet er det doble dusjer.

Bak tunge silkegardiner finner man bad og toilett.

Et ekstra pluss var myke morgenkåper og ferske kremer, bodylotion, såpe og shampo laget bare dager innen av LUSH.

Suite Sistina her flere andre flotte suiter også i ulike prisklasser, se mer HER!

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg har alltid hatt lyst til å dra til Roma! Har lagt deg til som en av bloggene jeg leser. Har nettopp laget min egen interiørblogg, og syns det er spennende å følge med på dere andre som blogger om interiør! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tonje
      Velkommen som blogger! :-)
      Hyggelig at du vil følge meg.
      Ha en fin helg!
      Beste hilsen
      Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...