torsdag 26. juni 2014

Månedens favoritter

Reklame

Jeg har besøkt favorittbutikkene mine for å se hva som er aktuelt akkurat nå og her var det mye fint!

Majas Cottage er en av mine nye annonsører. De selger blant annet kjempefine lykter hvor de gir 50 % av overskudet til Kreftforeningen for barn! Så langt i 2014 har de samlet inn over 200.000 kr.
Dette har jeg sansen for! Kjempefine lykter og enda bedre formål! Se mer HER!


Lykkelig på Haver, som er en av Drøbaks fineste interiørbutikker, har denne herligheten av en vanbøffelskalle. til 4.490,- og populære koppene fra Søgne Home, smørebrett i bambus, og nå også frokostskåler, og salat eller fruktskål i hvit porselen

Drømmehuset - Lene Bjerre Shop, som har Norges eneste Lene Bjerre nettbutikk og størst utvalg av Lene Bjerre, hadde disse herlighetene! Flott salatbestikk, fine tallerkener og lekre lyslykter.

Visit Me som har masse fint med direkte egen import fra Sør Afrika, har salg med opptil 70 % rabatt. Hva med en lekker shopping bag fra Barfota før 549,- nå 165,- eller fin mobilveske med studs før 349,- nå 140,-.
Drømmeverden, som har et stort utvalg av både Greengate, Riviera Maison og mye mer hadde blant annet fine lyslykter med plass til sommerens strandfunn til 159,- og lekker vannmugge med skrift til 299,-.
La Plage Votive  Vino Aqua decanter

Interiørgleder.no hadde disse fine kurvene til 249,- og flott lyslykt med kobberbunn fra Hübsch til 259,-




Hos Landromantikk fant jeg denne herligheten av en hengestol til 4.900,- og disse fine Retro salongbordene til 1.990,- for begge.


Interiørgalleriet Mosjøen har mye fint, blant annet fra Riviera Maison. Salatskål i glass kr.  165,-, fine tallerkener kr. 229,- og glass til 95,-.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...