torsdag 27. mars 2014

Ukens middagstips!

Vi fortsetter å teste Godtlevert.no sin Grethe Roedemeny. Vi er strålende fornøyd og har spist tre kjempegode middager herfra også i denne uken.

Vi gir terningkast til alle rettene. Her ser dere resultatet:


Dag 1:
Kyllingfajitas med rotgrønnsaker
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 4

Min mening: Kjempegodt med masse grøntsaker og kylling i wrap. Tacokrydderet var veldig sterkt, så her burde jeg nok ha smakt til litt forsiktig. Men ellers en veldig god rett.


Dag 2:
Laks i sursøt saus
Pappa - 6
Mamma - 6
Alexander ni år - 4

Min mening: Dette var ukens vinner! Kjempegode smaker og veldig godt med hjemmelaget sursøt saus.



Dag 3:
Fullkornspasta med kalkunkjøttsaus
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 4
Celina ni år - 5

Min mening: Enkelt og veldig godt med hjemmelaget spagettisaus. Den kommer vi til å lage igjen!

Pris for en uke (3 middager til to voksne og to barn) kr. 795,-.
Les mer om Godtlevert.no her. Spør meg gjerne hvis det er noe dere lurer på! :-)
Foto: Godtlevert.

Dette er en test av tre ulike middagsleverandører: Godtlevert.no, Middagshjelpen og Kolonihagen. Jeg får ikke betalt for å lage denne testen, men vi får middagene. 

Leverandørene er forberedt på at jeg skriver min personlige og ærlige mening.


1 kommentar:

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...