torsdag 30. januar 2014

3 gode middags-oppskrifter fra Kolonihagen

Vi fortsetter å teste ut KolonihagenVi gir terningkast til alle rettene. Her ser dere resultatet:

Du finner også oppskriftene til alle tre retter her:

Oppskriftbilde
Dag 1:
Tomatisert Fiskegryte
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 6
Celina ni år - 4 


Min mening: God og enkel fiskegryte. Terningkast 6 fra Alexander! Du får oppskriften HER.

Oppskriftbilde
Dag 2:
Ristet pastinakksuppe med stekt bacon
Pappa - 6
Mamma - 4
Alexander ni år - 4
Celina ni år - 3
Min mening: Godt med hjemmelaget suppe og god smak, men litt enkel! Du får oppskriften HER.

Oppskriftbilde
Dag 3:
Kylling med ris og grønn salat
Pappa - 6
Mamma - 6
Alexander ni år - 4
Celina ni år - 4

Min mening: Kvalitetskylling og kvalitetsråvarer gjorde at dette ble svært godt
Du får oppskriften HER.

Pris for Middagskassen til fire personer er kr. 784,-

Les mer om Kolonihagen abonnement her. Spør meg gjerne hvis det er noe dere lurer på! :-)
Foto: Kolonihagen

Dette er en test av tre ulike middagsleverandører: Godtlevert.no, Middagshjelpen og Kolonihagen. Jeg får ikke betalt for å lage denne testen, men vi får middagene. 

Leverandørene er forberedt på at jeg skriver min personlige og ærlige mening.

2 kommentarer:

  1. Så herlig at du tester ut for oss :-)

    SvarSlett
  2. Veldig fint å se du tester ut :) De ser jo utrolig gode ut :))

    smil fra Camilla - ha en god fredag :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...