mandag 18. november 2013

VI tester ut en ny meny fra Godt Levert

Vi fortsetter med å teste ut Godtlevert.no! Forrige uken har vi fått Originalmeny, det vil si middags-
retter som lages på 30 - 45 minutter. Her er det litt mer smak og større innslag av eksotiske retter
enn de andre menyene. Det som er fint med Godt Levert er at det er litt forskjellig å velge mellom. 
Denne menyen var nok ikke den som passer best til oss i en travel hverdag. Det tok litt for lang tid å 
lage og var litt for spesielle smaker for barna. Men for andre kan det være et godt alternativ.

Vi gir terningkast til alle rettene. Her ser dere resultatet:


Dag 1:
Seibiff med løk og stuede gulrøtter
Pappa - 6
Mamma - 6
Alexander ni år - 6
Celina ni år - 2
Emma 8 år (venninne på besøk) - 

Min mening: Denne var ukens vinner på smak! Men den var etter min mening unødvendig tungvinn 
å lage. Pluss for gode råvarer.


Dag 2:
Får i kål
Siden tre av oss ikke liker Får i kål valgte vi å stå over denne retten. Derfor ingen terningkast på den.

Dag 3:
Gulrot og linsesuppe med koriander og kylling
Pappa - 4
Mamma - 5
Alexander ni år - 1 1/2
Celina ni år - 2

Min mening: Helt ok rett. Barna var ikke begeistret for linsesmaken og likte ikke suppen.

Vi har også fått med fruktkurv. Den er fortsatt veldig bra og gjør at vi alle spiser mer frukt.

Pris for en uke (3 middager til to voksne og to barn) kr. 795,-, fruktkurv med ca. 4 kg frukt kr. 139,-

Les mer om Godtlevert.no her. Spør meg gjerne hvis det er noe dere lurer på! :-)
Foto: Godtlevert. 


Dette er en test av tre ulike middagsleverandører: Godtlevert.no, Middagshjelpen og Kolonihagen. Jeg får ikke betalt for å lage denne testen, men vi får middagene. 
Leverandørene er forberedt på at jeg skriver min personlige og ærlige mening.

1 kommentar:

  1. Alt for dyrt!Enkelt og greit!Dette kan lages mye,mye billigere ved å gå å kjøpe råvarene selv!Ikke et konsept for prisbevisste.kr795 for tre middager,latterlig!Joda,mat er dyrt i Norge,men med planlegging så kan en få maaange middager for kr795.Og jeg kjøper det meste økologisk;)Kiwi og Coop er glimrende på økologisk frukt og grønt!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...