tirsdag 10. september 2013

Da er vinneren av lekker designklokke trukket! Flotte premier for kr. 13.000,- igjen!

Da har jeg trukket vinneren av lekker designklokke fra Urban Trend!

Den heldige vinneren ble:

Bente Hagen!

Gratulerer så mye!

Vant du ikke, er det mange andre muligheter!

Bli med i den store konkurransen om å vinne flotte interiørpremier for mer enn kr. 13.000,-

Alt du trenger å gjøre er å fortelle hvilken interiørbutikk som er din favoritt!

Klikk HER for å komme til konkurransen!


Du kan vinne disse flotte premiene!
  • Herlig Nostalgisk Cath Kidston Radio, fra LandRomAntikk - verdi kr. 3.290,-
  • 3 årsabonnement på Vakre Hjem og Interiør - verdi kr. 845,- per stk. I alt 2.535,-
  • Super lekker veske i skinn fra Moolo - verdi kr. 1.399,-
  • Flott sengesett i sateng fra Aflekt Home - verdi kr. 1.200,-
  • Gavekort fra Edda Interiør på kr. 1.000,-
  • Gavekort fra Drømmeverden på kr. 1.000,-
  • Lekker stilren Ora klokke fra ZanZ - verdi kr. 998,-
  • Vinkjøler fra Urban Trend - verdi kr. 990,-
  • Gavekort fra Lunehjem.no på kr. 700,-


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Kjøpte boken din hos Lille Due i går, og jeg skal egentlig "spare" den til helgen (!), men måtte bla litt. Ser LEKKER ut, med masse nydelige bilder og inspirasjon! Gleder meg masse til å lese mer i den!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anette! Så hyggelig å høre at du liker boken! God klem Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...