tirsdag 30. oktober 2012

Kjempefine ideer til Halloween!

I morgen er det halloween. Tenkte derfor det kunne være en fin anledning til å dele litt fine halloween ideer med dere.

Sjekk ut disse herlige bildene?

Har dere noen planer for i morgen?

bat door halloween decoration
Tøff og enkel ide til å pynte inngangsdøren.

Hanging Bats from Martha Stewart
Eller hva med litt flaggermus som henger opp ned?

Halloween door~✿~

Haloween

Her får dere litt skumle ideer til halloween borddekking:
Cool Halloween Table
Fint å holde alt i sort/hvit med noen få oransje gresskar innslag.

Halloween party ideas.
Tøffe detaljer
Black Halloween from Sweet Paul
Elsker Sweet Pauls halloween artikkel helt i sort.

Black Halloween from Sweet Paul

Halloween wedding table setting idea

halloween cupcakes
Og sjekk ut disse tøffe cupcakesene!

Kilde: Pinterest

10 kommentarer:

  1. Masse fin inspirasjon :) tar den ikke så langt ut vi da.. :) men her blir det fest i dag, har ikke mulighet å ta det i morra. så det blir nok moro :)

    SvarSlett
  2. men ..det var nästan så man gick igång och skrev inbjudningskort till en hallowenfset ..fastän det int ealls är tänkt ...fin inspiration!..

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvarSlett
  3. Så flotte inspirasjons bilder! Det må da være fort gjort å klippe ut noen flaggermus i svart papir..
    Kanskje jeg skal spe på min veldig beskjedne Halloween pynt med noen slike :)
    klem Laila

    SvarSlett
  4. Masse fine bilder, barna skal gå. så jeg må nok skjære opp gresskaret som står og venter på å komme ut med lys.

    SvarSlett
  5. Her var det utrolig mye flott! Vi feiret halloween på lørdagen etter en avtale med velforeninga her vi bor.. men så ble det jammen mange som åpnet døra og ba ungene komme tilbake til onsdagen likevel... Så da tar vi frem pynten i morgen igjen og tar frem godiskrukkene og venter på skumle barn :)

    Klem fra Monica

    PS: Om du ikke har blitt med på min giveaway må du ta en liten lynvisitt ;) Trekning 1/11 ;) Link gjerne et innlegg hvor du har bilder av kongler i en eller annen setting i min utfordring også ;)

    SvarSlett
  6. Så mye flott Halloween-pynting. Må være fra USA de bildene. Men kan jo lett overføres til norske forhold, vil jeg tro.
    Jeg bor så avsides, eneste hus langs en skogsvei uten lys, så her tør nok ingen barn å gå, om de er aldri så skummelt utkledt.

    SvarSlett
  7. Så utrolig mye fin og stilig.
    Tusen takk for inspirasjonsbildene :)
    Ha en fin, fin kveld.
    Klem fra jeanette

    SvarSlett
  8. Her var det bare utrolig masse herlig inspirasjon:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Fin inspirasjon. Selv gjorde vi unna halloween i går med middag, pynt og cupcakes. :)

    Klem, Lise

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...