mandag 2. april 2012

Tusen takk til verdens beste svigerforeldre!!

Tusen takk til verdens beste svigerforeldre! Det er ikke få ganger de har overrasket oss med å ringe og si at vi kan gjerne ha besøk av barna noen dager, bare finn på noe koselig dere! Og nå gjorde de det igjen. 
Jeg har derfor akkurat bestilt rom på dette herlige lite hotellet med bare 9 rom i romantiske Roma. Hotellet heter Suite Sistina og er et spennende hotellkonsept med bare små suiter, som ligger rett ved Spansketrappen og Trevifontenen. Skal bli moro å prøve noe annerledes. Det er mange mange år siden jeg var i Roma sist og jeg gleder meg til å vandre gatelangs og oppdage byen på nytt.





14 kommentarer:

  1. Ingen gode tips desverre:)
    Men jeg ønsker dere GOD TUR ♥
    Så herlig!!
    Jeg og mannen har vært sammen i 16 år, men vi har enda ikke vært på noen tur sammen bare vi to... sukk... drømme..., hehe:)

    SvarSlett
  2. Dette ser jo helt fantastisk ut! Har aldri vært i Roma, men vil definitivt det en gang. Det kommer sikkert til å bli en super tur! :)

    God påske til deg!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig snilt av dem! Vi har også noen gode besteforeldre som låner barna innimellom slik at vi kommer oss ut litt.
    Ønsker dere en god tur.
    Klem og god påske
    Tonje

    SvarSlett
  4. Åååå dette så kos ut, så lekkert!

    SvarSlett
  5. Mama Mia vilket underbart ställe!
    Åh Roma är heeeelt fantastiskt, jag har varit där en gång för länge sedan, och åker gärna tillbaks ;)

    Kram
    Mia

    SvarSlett
  6. Låter härligt! Jag hoppas att ni får det underbart!
    kram Åsa

    SvarSlett
  7. Hei!
    Dette så bare utrolig godt ut også så utrolig snilt av dine svigerforeldre:) ha en god tur og kos dere masse!
    God påske!

    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Hei, WOW så herlig . kos dere og tank opp ny energi:-) påskeklem Siv

    SvarSlett
  9. Her var et bra sted for avslapping og kos. Ønsker deg en fin påske!

    SvarSlett
  10. wow, så hyggelig! Hotellet så kjempe lekkert ut :) Kos dere masse!!

    M a i a K l e m m e r

    SvarSlett
  11. Så herlig! Kos dere masse.
    Om du skulle ha tid til overs, ville du endret navnet i bloggrollen din, til villa greve, på forhånd, tusen takk!
    Nyt påskedagene.
    Hilsen Camilla.

    SvarSlett
  12. I can't understand a word, but I have to tell you how much I like all the photos form this site! :)

    SvarSlett
  13. høres helt fantastisk ut og hotellet ser kjempeflott ut. Selv har jeg aldri vært i Roma men står ganske høyt oppe på listen min, god tur og kos dere masse :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...